مردم عاشق کافهاند، جایی که دور هم جمع شوند قهوه بخورد و حرف بزنند. در دهه گذشته تعداد کافه های حرفهای در شهرهای بزرگ رشد چشمگیری داشته و فرهنگ کافه رفتن بین مردم ایران جا افتاده است.
یکی از مهمترین شیوه های بازاریابی ایجاد وفاداری در مشتریان و ساختن یک تصویر ذهنی حرفه ای در ذهن مشتریان است. این شیوه در تعمیرگاه های خودرو و مکانیکی ها به قدری مهم است که باعث شده تعمیرگاه ها و مکانیکی ها به دنبال ایجاد راهی برای تبلیغات هدفمند در محیط کسب و کار خود باشند. استفاده از هدایای تبلیغاتی و مخصوصاً دستمال کاغذی تبلیغاتی یکی از بهترین راهها برای جلب نظر مشتریان است.
یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار، تبلیغات است. موفقیت یا عدم موفقیت بسیاری از سازمانها و شرکتها نیز در گرو فعالیتهای تبلیغاتی آنها است. بطور ساده تبلیغ، راهی برای رساندن پیام به مخاطبان مورد نظر تعریف شده است.
هدیه تبلیغاتی یکی از عوامل مهم در تبلیغات است که با انتخاب درست هدیه تبلیغاتی نقش مهمی در به خاطر سپردن کالای شما می باشد و نیز باعث ایجاد رابطه پایدار بین هدیه گیرنده و هدیه دهنده می شود و از سوی دیگر ما شاهد رقابت فشرده در عرصه تجارت میان شرکت ها برای معرفی خود به مشتریان هستیم.
دستمال الکلی سايز بزرگ ( یکبار مصرف ) حاوی الکل ایزو پروپیل 70% ضد حساسیت ، مناسب جهت استفاده دست و صورت و کلیه سطوح
دارای مجوز از وزارت بهداشت
بسته بندی کارتن (80 جعبه ده عددی)
دستمال کاغذی یکی از آن کالاهایی است که تقریبا همه ما در طول روز از آن استفاده میکنیم و استفاده از آن به یک مکان یا شرایط خاص محدود نمیشود. یکبار مصرف بودن دستمال کاغذی یکی از ویژگیهای آن است که همزمان با افزایش آگاهی عمومی در مورد اهمیت بهداشت، مردم را به استفاده از آن ترغیب میکند.
به این آمار توجه کنید: در یک نظر سنجی، 52% افراد گفته اند که احساس آنها نسبت به شرکت هایی که از آنها هدایای تبلیغاتی دریافت کرده اند، مثبت است و نزدیک به 50% از افراد نیز به استفاده روزانه خود از این هدایا اشاره کرده اند. در مقایسه با این تعداد و ارقام، روش های قبلی شما برای بازاریابی چگونه عمل می کرده اند؟
تبلیغات و بازاریابی از رموز اصلی موفق شدن در کسب و کار است. در دنیای پرمشغله امروزی جذب مشتری بسیار مهم است. شما هم اگر می خواهید اولین کسی باشید که مردم را جذب می کنید.
فکر می کنید محصولی فوق العاده دارید؟ متاسفانه کسی در این باره نمی داند و هیچ کس هم قرار نیست بداند مگر اینکه خودتان برای این محصول تبلیغ نمایید.
خیلیها هنوز هم دستمال کاغذی را با نام کلینکس Kleenex میشناسند، برندی آمریکایی که ۵۰ سال پیش با آمدنش فرهنگی جدید را پایه گذاری کرد و سالها طول کشید تا جای دستمالهای گلدوزی شده توی جیب را بگیرد.
همچنین به سرعت دستمال کاغذی از کالایی تشریفاتی به کالایی مصرفی تبدیل شد و امروز با انواع و اقسام برندها و طرحها در بسته بندیهای زیبا و خلاقانه گرفته تا فروش رولی و فلهای در حال رقابت هستند تا هر یک از کارخانههای چند میلیاردی تا کارگاههای چند ده میلیونی سهمی از این بازار بی انتها را از آن خود کنند.