محصولات

دستمال کاغذی تبلیغاتی برای تعمیرگاه خودرو

 یکی از مهمترین شیوه های بازاریابی ایجاد وفاداری در مشتریان و ساختن یک تصویر ذهنی حرفه ای در ذهن مشتریان است. این شیوه در تعمیرگاه های خودرو و مکانیکی ها به قدری مهم است که باعث شده تعمیرگاه ها و مکانیکی ها به دنبال ایجاد راهی برای تبلیغات هدفمند در محیط کسب و کار خود باشند. استفاده از هدایای تبلیغاتی و مخصوصاً دستمال کاغذی تبلیغاتی یکی از بهترین راه‌ها برای جلب نظر مشتریان است.

دستمال کاغذی خودرو

 چرا دستمال کاغذی تبلیغاتی برای خودرو مهم است؟

 همانطور که می دانیم اکثر صاحبان خودرو اقلاً یک دستمال کاغذی برای مواقع ضروری در ماشین دارند چه بهتر که این دستمال کاغذی معرفت تعمیرگاه شما باشد. یک دستمال کاغذی تبلیغاتی با طراحی مناسب می‌تواند به صاحب خودرو و تمام سرنشینان آن یادآوری کند که تعمیرگاه شما محل مناسبی برای تعمیر و کارهای مربوط به خودرو است در این صورت این کار به خودی خود منجر به جذب مشتری بیشتری برای شما خواهد شد. ضمنا تصویر حرفه‌ای تری از سبک کار و مشتری مداری تعمیرکار در ذهن مخاطب ایجاد می‌شود.

 چند تعمیرگاه رفته اید که تعمیرکار به عنوان هدیه تبلیغاتی چیزی اضافه بر سازمان به شما هدیه دهد؟ این رقم شاید بسیار کم باشد. هدیه تبلیغاتی می تواند کار شما را و برندینگ کسب و کارتان را در درجه بالاتری از حرفه‌ای‌گری قرار دهد.

چگونه از دستمال کاغذی تبلیغاتی در تعمیرگاه به خوبی استفاده کنیم؟

اول از همه) طراحی مشتری پسند بسیار مهم است؛ طبق تجربه مشتریان به احتمال زیاد از طرح های شلوغ و کلافه کننده با رنگ های در هم آمیخته و جیغ استقبال نمی‌کنند. بنابراین بهتر است از طراحی دورنگ یا سه رنگ استفاده کنید. به علاوه اینکه رنگ های خنثی مانند سفید مشکی طوسی و خاکستری همیشه طرفداران خود را دارند و برای طراحی دستمال کاغذی تبلیغاتی در ماشین می توانند گزینه خیلی خوبی باشند.

دوم) استفاده از اسم، آرم یا لوگوی تعمیرگاه؛ این خیلی مهم است که شما را توسط اسم تان یا لوگوی شما شناسایی کنند، بنابراین وجود این عنصر برای طراحی حائز اهمیت است.

پی‌نوشت؛ دفاتر طراحی و خدماتی معمولاً با قیمت های پایین برای تان لوگو یا آرم مناسب طراحی می کنند می‌توانیم با آنها مراجعه کنید.

 سوم) آدرس و شماره تلفن؛ آدرس محل کار و شماره تلفن تعمیرگاه شما باید به ساده ترین شکل ممکن و خوانا نوشته شود سعی کنید آنقدر هم بزرگ نباشد که باعث از بین رفتن طراحی و دیزاین اصلی دستمال کاغذی شود قانون نانوشته (مختصر و مفید) همیشه جواب می‌دهد.

چهارم) ایده جدول؛ شما می توانید جدول کوچکی از تاریخ تعویض روغن در یکی از طرف های دستمال کاغذی اضافه کنید این کار به عنوان یک ایده میتواند برای مشتریان شما بسیار جذاب باشد. به اینصورت بعد از مصرف دستمال کاغذی، مشتریان جعبه را برای نوشتن تاریخ نگه می دارند و این کاربردی بودن همیشه به نفع شماست.

 پنجم) لینک‌های مهم؛ اگر آدرس اینترنتی دیگری هم دارید که با مشتریان در ارتباط باشید آن را هم اضافه کنید مانند آدرس اینستاگرام تلگرام و دیگر پیام رسان ها.

شرکت ما به عنوان تولید کننده و طراح دستمال کاغذی تبلیغاتی می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند با ما همه چیز آسان و سریع است در خدمت شما هستیم.

درباره ما

سعي ما در اين مجموعه بر اين بوده تا بتوانيم تمام نيازهاي چاپي شما مشتريان گرامي ، اعم از چاپ افست با دستگاه هاي چهار رنگ همزمان ، با بهترين کيفيت به چاپ برسانيم، در خصوص قيمت تمام شده سفارشات چاپي نيز سعی شده با بهترین کیفیت و حداقل قیمت رضایت مشتریان عزیز را جلب نمائیم. با توجه به تجربه چندین ساله در تولید جعبه های دستمال کاغذی ، تولید محصولات سلولزی از سال 1385 اغاز نموده است.

تماس با ما

آدرس دفتر مرکزی: تقاطع خیابان جمهوری و خیابان ولی عصر جنب فروشگاه رفاه پلاک 751 طبقه پنجم واحد شرقی

آدرس کارخانه: قم، جاده کوه سفید،خیابان 23، خیابان گلستان

تلفن : 02166951454

فکس : 02166976574

موبایل: 09124759155 علیمردانی

شبکه های اجتماعی

ما را دنبال کنید!

instagram    instagram    telegram    09124759155